GÜLER YÜZ VE ÇÖZÜMÜN ADRESİ!
ALO HİLAL MASA:


Halktan gelen talepleri acilen çözmek için Belediyemiz bünyesinde faaliyetini sürdüren hizmet birimi bundan böyle “Hilal Masa” olarak adlandırılmıştır.  Hilal Masa vatandaş memnuniyeti prensibi ile çalışmayı hedefliyor. Alo 515 82 00 Hilal Masa, hattına yapılan ve hilalmasa@kozan.bel.tr e-mail adresine yapılan başvurular anında değerlendirilerek, başvuru sahiplerine en geç 3 gün içerisinde olumlu ya da olumsuz yanıt vermeye devam edecektir. Belediyemiz hizmet binası girişinde bulunan Hilal Masa, belediyemizde iş ve işlemleri olan vatandaşların ilk uğrak yeridir.

"İletişim"
Alo Hilal Masa: 0322 515 8200
E-mail: hilalmasa@kozan.bel.tr

 

 
 
*Ad Soyad:
Adres:
*Telefon:
Faks:
E-posta:
* İstek/
Şikayet :
 
   


HİLAL MASA RAPORU

KURULUŞ:

Vatandaşların dilek, istek, şikayet ve önerilerini bilgisayara kayıt ederek, süratle çözüme kavuşturulması için birimler arası koordinasyonu sağlayan, vatandaşları hizmet esnasında ağırlayan ön büro bundan böyle HİLAL MASA olarak adlandırılmaktadır.   
Kozan'ın güzel insanına hizmetin en kalitelisini sunma gayesiyle Belediye ve kamu kuruluşları ile ilgili sorunlarını kısa sürede çözmek üzere kurulan Hilal Masa sınırsız hizmet anlayışı içinde halkımızın sorunlarına çare bulmaya devam edecek.    

AMACI:

Hilal Masa, günümüz hayat şartlarında zamanın değerini bilen yönetim anlayışı ile halkın dilek, istek ve şikayetlerinin kısa sürede ilgili mercilere ulaşmasında köprü vazifesi görür.

Amacı, vatandaşı bürokrasi ile uğraştırmadan, hizmeti ayağına götürmek, zaman kaybetmeden problemlerini ve isteklerini en yetkili kimselere ulaştırarak çözüme kavuşturmaktır.

Hilal Masa, Belediyemizi direkt olarak ilgilendirmeyen konularda dahi problemin çözülmesi konusunda yol göstermeye çalışacaktır.  

İŞLEYİŞİ:

Hilal Masaya Nasıl Başvurulur?

Kozanlı vatandaşlarımız Hilal Masaya şahsen büroya gelip yüz yüze görüşerek, telefonla arayarak, telesekreter hattına mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde bile sesli mesaj bırakarak, internet üzerinden kozan.bel.tr. adresinden sanal şubemize başvuru yaparak ulaşabilir, dilek, istek, öneri ve şikâyetlerini bildirebilirler.

Başvurular Nasıl Değerlendirilir?

Hilal Masaya gelen başvuru içeriğine göre değerlendirmeye alınıp, ilgili birime yönlendirilir. Gelen talebin durumuna göre sınıflandırma yapılıp, işin işleyişi ve olabilirliği vatandaşlarımızla paylaşılır.

Gelen ileti takip edilir mi yoksa sadece alınıp değerlendirilir mi?

Vatandaşlarımızdan gelen ve ilgili yerlere iletilen dilek, istek, şikayet ve öneriler sonuçlanıncaya kadar Hilal Masa ekibinin takibi altındadır.

Gelen talep belli bir plan dâhilinde değerlendirilmeye alınarak, çözümlenmesi için ilgili birimle yapılan işbirliği neticesi talep sahibi vatandaşımıza dilediği bir yoldan bildirilir.

Yani Hilal Masa iletişimin en makbulü olan çift yönlü biçimini kullanır.   

YETKİ VE SORUMLULUKLARI:

Hilal Masa'ya yapılan her başvuru, bir çözümün başlangıcıdır.

Hilal Masa kendisine ulaştırılan sorunları hem ilgili birimlere ulaştırma, hem de çözülmesini sağlamak üzere takip etme görevini üstlenmekte, sonucu hakkında vatandaşımıza bilgi vermekle yükümlüdür. Hilal Masa başvuru üzerine işlemi sınıflar ve ilgili birimi arayarak şikayet-istek ya da öneriyi bildirir. İlgili birim gerekli bilgileri alarak çalışmalara başlar. Problem incelenir ve çözüm yolları en geç 48 saat içinde Hilal Masa'ya aktarılır.

Son aşamada Hilal Masa vatandaşı arayarak sonuç hakkında bilgi verir.